Acte d’inauguració del 3Digital Manufacturing Lab

Publicat el 13/09/2023

Us fem arribar aquesta invitació a l’acte d’inauguració del 3Digital Manufacturing Lab que pot ser del vostre interés:

Benvolgut / Benvolguda,

El rector de la Universitat de Girona, Quim Salvi, i el director general corporatiu i d’operacions del Centre Tecnològic Eurecat, Xavier López, us convidem a l’acte d’inauguració del 3Digital Manufacturing Lab (3DML), un espai de col·laboració per impulsar les tecnologies de fabricació digital i la impressió 3D que generarà nou coneixement en el territori i desplegarà la tecnologia en l’àmbit industrial, social i de la recerca.

Amb una estructura oberta i col·laborativa i la participació de personal investigador de l’Eurecat i de grups de recerca de la UdG, el 3DML permetrà la transferència de coneixement en tecnologies de manufactura i en el desenvolupament de noves tecnologies i sistemes de fabricació avançats.

En aquesta línia, facilitarà l’accés, l’ús i l’aprenentatge de les tecnologies de fabricació digital als principals eixos vertebradors de la societat: empresa i indústria, ciutadania, escola, universitat, emprenedoria i agents de l’ecosistema innovador.

La posada en marxa del 3DML s’emmarca en el conveni de col·laboració signat entre la Universitat de Girona i l’Eurecat. Aquest respon, doblement, al Pla Estratègic de la UdG2030: la suma d’intel·ligències, i a l’estratègia de l’Eurecat de desenvolupar competències i tecnologia amb els principals agents de coneixement del territori i amb orientació a l’empresa i a la societat.

La inauguració del 3DML, amb seu al Parc Científic i Tecnològic de la UdG, comptarà amb l’assistència i participació del conseller d’Empresa i Treball, Hble. Sr. Roger Torrent, el conseller d’Universitats i Recerca, Hble. Sr. Joaquim Nadal, i de l’alcalde de Girona, Im. Sr. Lluc Salellas.

Dia: 21 de setembre de 2023
Hora: de 10:00h a 12:00h
Lloc: Auditori Manel Xifra del Parc Científic i Tecnològic de la UdG

Durant l’acte es presentaran projectes i experiències capdavanteres en l’àmbit de les tecnologies d’impressió 3D i la fabricació avançada i es realitzarà una visita a les instal·lacions.

Ens plauria molt comptar amb la vostra assistència.

Us agrairem que confirmeu l’assistència a l’adreça rectorat@udg.edu abans del dia 18 de setembre.

Ben cordialment,

Quim Salvi, rector Universitat de Girona

Xavier López, Director General Corporatiu i d’Operacions Eurecat

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials