Acte d’entrega Premis Talent 2023

Publicat el 18/10/2023

El Patronat de la Politècnica de Girona consolida els Premis Talent amb la col·laboració de Fundació “la Caixa” durant l’acte d’inauguració del curs de la EPS

• L’objectiu és atraure talent a la Politècnica i reconèixer els estudiants preuniversitaris amb millor currículum.

• S’ofereixen 10 premis de 1000€ cadascun, classificats en 4 tipus de premis: global, àmbits (edificació i construcció, informàtic, agroalimentari i industrial) gènere femení i cicles formatius.

La Fundació “la Caixa” ha mostrat el seu suport, a través de CaixaBank, al Patronat de la Politècnica de Girona per consolidar els Premis Talent, que reconeixen i premien els futurs estudiants de la Politècnica. 10 premis atorgats per una banda als 3 millors expedients globals, als 5 millors expedients per àmbits (industrial, informàtic, agroalimentari i d’arquitectura i edificació), al millor expedient femení i també al millor expedient procedent de cicles formatius. 6 noies, 4 nois d’entre els 703 estudiants de nova entrada.
Un dels objectius dels Premis Talent Fundació “la Caixa”-Patronat Politècnica és el d’atraure talent a l’Escola Politècnica Superior de Girona. Així, aquests guardons reconeixen i premien els futurs estudiants de la Politècnica amb millor currículum acadèmic en el seu accés a la Universitat.

L’acte va ser presidit per la presidenta del Patronat, la sra. Judith Viader i la directora de l’Escola Politècnica UdG, la Dra. Maria Àngels Pèlach. Representants de Caixabank, dels col·legis professionals, de l’EPS i el Patronat, van acompanyar als principals protagonistas, els alumnes premiats i les seves famílies.

Precisament la directora apuntava una sèrie de dades, durant el seu discurs en la inauguració de curs.

En aquests moments l’Escola Politècnica Superior de la UdG compta amb 2716 estudiants, convertint-nos en el centre docent més gran de la UdG. Un 91% d’aquests estudiants ho són d’algun dels 12 títols de grau i de les dues dobles titulacions que oferim des de l’Escola. Estem fent passes importants i aquest curs acadèmic hem incrementat el nombre de noies de nova entrada, arribant a representar el 29%. Dir també que les noies a qui avui hem reconegut en aquest acte, amb els millors expedients i els Premis Talent, representen un 58%.

Els premiats d’enguany són:

Premi ESTUDI PRIMER_COGNOM SEGON_COGNOM NOM GÈNERE NOM_CENTRE
A GARQ COSTAS TULLA MIREIA D Institut Frederic Martí i Carreras
A GEB GONZÁLEZ ALONSO DAVID H La Salle
A GARQ SOLÉS BONET PAULA D Institut La Bisbal
B GARQ PALOMÉ I MIR XÈNIA D Institut Carles Rahola i Llorens
B DT GEE – GEEIA CATALÀ I FONT JOANA D Institut Jaume Vicens Vives
B GEA NAVARRO DEULOFEU ESTEVE H Sant Antoni de Pàdua
B DT GETI – ADE BADIA I HERNANZ MARIONA D Institut Montilivi
B GEINF SANTA DARIUS NATAN H Institut Pla de l’Estany
C GATE AGUILERA I IGÓN EMMA D Institut S’Agulla
D GEB FIDCHAK OLEKSANDR H Institut Narcís Xifra i Masmitjà

Moltes felicitats a tots!

Video resum dels Premis Talent: Enllaç

Algunes imatges de l’acte d’entrega dels Premis Talent: Enllaç