ACCIÓ i el Patronat Politècnica signen un conveni de col.laboració

Publicat el 07/06/2019

Els objectius afins de les dues institucions queden emmarcats en el conveni signat en el marc del consell executiu del Patronat Politècnica amb l’objectiu de seguir sumant sinergies i afavorir la relació universitat empresa, entre d’altres i la millora de la competitivitat de les empreses del territori.

El Patronat Politècnica de la Universitat de Girona i ACCIÓ -l’agència per a la competitivitat de l’empresa- han firmat un acord de col·laboració. Ambdues institucions, tenen objectius afins i ja havien col·laborat en la realització de diferents activitats per la millora de la competitivitat de les empreses del territori. L’acord implica una coordinació major entre entitats,  per tal de seguir sumant sinergies,  afavorir la relació universitat empresa i acostar tots els programes d’ajut i suport empresarial que ACCIÓ posa tant a la disposició de grups de recerca de la UdG com de les empreses del Patronat.

L’acte va tenir lloc ahir, 28 de maig, durant la celebració d’un consell executiu del Patronat Politècnica. En la firma del conveni, eren presents el Conseller Delegat d’ACCIÓ, el Sr. Joan Romero, i el seu delegat a Girona, el Sr. Ferran Rodero. Per part de l’Escola Politècnica Superior, es va comptar amb la presència de la directora de l’Escola, la Sra. Mª Àngels Pèlach. Finalment, per part del Patronat Politècnica el president, el Sr. Jaume Juher i el seu director Tècnic, el Sr. Gerard Lechuga.

• Subvencions per impulsar la innovació a la teva empresa

• L’eficiència en la gestió de l’Edificació: IPD + BIM + LEAN

• Seguretat en les dades i el rol dels Sistemes integrats en la Transformació Digital

• PGI Engineering al Patronat Politècnica

• Estades en Entorn laboral. 1era finestra: Fins a finals d’octubre.