Tecnorepte

És un repte adreçat a alumnes d’ESO que busca situar el progrés i l´estima per la ciència i la tecnologia en un context escolar que permeti acostar els coneixements especialitzats al benefici de la societat. Cada any hi ha un repte diferent, atractiu pels joves, que els hi permet treballar d´una manera diferent continguts de l’assignatura de Tecnologia, potenciant la seva creativitat, l’enginy i la iniciativa. Els participants organitzat en equips, han d´analitzar el repte que se li planteja, formular hipòtesis, cercar informació, fer un procés d´ideació, contrastar possibilitats, discutir, valorar, prendre decisions, planificar, organitzar-se, distribuir tasques, fer esbossos, prototipar idees... Es tracta que els equips “visquin” la resolució del repte, que vagin molt més enllà de l´adquisició de coneixements tècnics.
Podeu consultar més informació a la pàgina web del Tecnorepte.