2a Edició ObservaTIG

Publicat el 08/10/2024

Aquest és un recordatori conforme l’estudi ObservaTIG2, 2a edició de l’Observatori: Tecnologia i Innovació Girona, s’està elaborant i comptem amb la vostra participació. Les dades recollides per la 2a edició es presentaran en un acte públic, i representen la continuïtat de l’estudi realitzat l’any 2022, amb els resultats més destacats recollits en la infografia que es presenta al final del missatge.

Si la vostra empresa ha estat seleccionada per participar en aquest estudi promogut pel Patronat de l’EPS de la UdG.
Atès el caràcter de les preguntes seria bo que les respongués el Responsable d’Innovació de l’empresa o la Direcció General. Respondre l’enquesta li suposarà entre 15 minuts i 20 minuts.

Totes les respostes es tractaran de forma agregada, amb absoluta confidencialitat i amb la finalitat de treure conclusions de l’estudi per tal de millorar la competitivitat de les empreses del territori. Les dades obtingudes sempre es mostraran de forma conjunta i no es publicaran de forma individual.

Nou termini per contestar l’enquesta: 16 d’octubre.

• Premi a l’Emprenedoria Patronat Politècnica Consell Social

S’amplia el termini de candidatures dels Premis Emprenedoria Patronat – CS UdG

Judith Viader guanyadora nacional del CaixaBank Premi Empresària 2024

El Consell Social de la UdG premia quatre projectes d’estudiants de cicles