Institut d’Assistència Sanitària

L’Institut d’Assistència Sanitària de Girona (IASG) és una institució sanitària de referència a la província de Girona, Catalunya i Espanya. La seva missió principal és proporcionar una atenció sanitària de qualitat a la població, cobrint una àmplia gamma de serveis mèdics i assistencials.

Característiques destacades de l’IASG:

• Àmplia xarxa de centres: L’IASG compta amb una extensa xarxa de centres sanitaris distribuïts per tota la província, cosa que garanteix una atenció propera i accessible als ciutadans.
  • Serveis integrals: Ofereix una àmplia varietat de serveis mèdics, des d’atenció primària fins a especialitzada, incloent-hi hospitalització, urgències, consultes externes, proves diagnòstiques i tractaments.
  • Tecnologia avançada: L’IASG està equipat amb tecnologia mèdica d’última generació, cosa que permet oferir diagnòstics precisos i tractaments eficaços.
  • Professionals qualificats: Compta amb un equip de professionals sanitaris altament qualificats i compromesos amb la salut dels pacients.
  • Orientació al pacient: La institució es caracteritza pel seu enfocament centrat en el pacient, cercant sempre oferir una atenció personalitzada i de qualitat.
  • Investigació i docència: L’IASG fomenta la investigació en l’àmbit de la salut i col·labora amb universitats i altres institucions per formar futurs professionals.