Grups de Recerca – LEPAMAP PRODIS

20 June 2024 | 10:00 hores | Videoconferència online

El Laboratori de Materials Sostenibles i Disseny del Producte, LEPAMAP-PRODIS, és un grup de recerca de la Universitat de Girona format per un equip multidisciplinari d’enginyers i científics que treballen en l’àmbit dels materials i processos sostenibles.

Està format per 30 membres i les principals àrees d’expertesa són el desenvolupament de materials sostenibles a partir de materials lignocel·lulòsics, els materials compostos de matriu termoplàstica, fabricació additiva amb nous materials, processos de reciclatge, valorització de residus i nanomaterials cel·lulòsics avançats, així com la implementació d’estratègies d’eco-disseny de producte i modelització de processos.

Des de la seva creació, el grup ha participat en nombrosos projectes nacionals i internacionals, així com en projectes de transferència tecnològica amb diversos sectors productius.

Quines són les seves activitats principals?

El grup de recerca LEPAMAP-PRODIS desenvolupa projectes orientats a incrementar la circularitat dels processos i productes, així com cercar alternatives renovables a materials derivats del petroli sota els principis de la bioeconomia circular. El grup és actiu en recerca fonamental i aplicada, així com en l’acompanyament a les indústries en l’adopció i implementació d’estratègies per incrementar la seva sostenibilitat.

El grup LEPAMAP-PRODIS ha treballat amb empreses del sector paperer, de cel·luloses emmotllades, materials compostos, biomedicina, i agroalimentari, entre d’altres.

Si t’interessa saber més sobre LEPAMAP PRODIS, no ho dubtis i participa en la càpsula de 30’ on podràs conèixer el grup de recerca amb més profunditat i saber les oportunitats de col·laboració que ofereix:

Data: 20/06/2024
Hora: 10:00 h
Ponent: Marc Delgado Aguilar
Enllaç videoconferència

Inscriu-te en aquest enllaç.

• INAUGURACIÓ DE CURS I PREMIS TALENT 18/19

10 October 2018 - 10 October 2018 | 18:00 | Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona Edifici P-I

• VI TRIBUNA PATRONAT JOVE

24 October 2018 - 24 October 2018 | 09:00 | ESPAI CAIXA, PL. POETA MARQUINA