• Agenda

Jornada: Què menjarem demà? Proteïnes alternatives i sobirania alimentària

19 January 2023 - 19 January 2023 | 18:30 a 20:30h | Casa de la Cultura de Girona (Aula A)

l projecte PECT Girona, Sistema Alimentari Sostenible permet implementar solucions innovadores l’amenaça que implica el canvi climàtic en la producció d’aliments de forma rentable i implementar millores com la producció ecològica i de proximitat amb valor afegit superant dificultats de distribució o competència deslleial, sobre la traçabilitat i la seguretat alimentària, entre d’altres reptes del sector alimentari a la demarcació gironina.

L’objectiu és millorar la sostenibilitat econòmica, social i ambiental dels sistemes de producció d’aliments al llarg de tota la cadena de valor a la demarcació de Girona. Mitjançant el desenvolupament de solucions innovadores que incrementin la rendibilitat de les activitats relacionades amb la producció, transformació i distribució d’aliments, per possibilitar d’aquesta manera incidir en la sostenibilitat social i mediambiental.

El proper 19 de gener esteu convidats a la jornada Què menjarem demà? Proteïnes alternatives i sobirania alimentària que es durà a terme a la Casa de la Cultura de Girona (Aula A) a les 18:30h. La jornada, oberta a tot el públic, comptarà amb ponents rellevants com Dolors Borau, nutricionista i responsable de l’espai gastronòmic Sopa de Lletres; Massimo Castellari, investigador del programa de funcionalitat i seguretat alimentàries a l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA); Victoria Castell, cap de Servei de Planificació, Auditoria i Avaluació del Risc de Seguretat Alimentària de l’Agència Catalana Seguretat Alimentària (ACSA) i Jaume Planella, director d’R+D de Noel Alimentaria SAU.

A més, es durà a terme un debat, moderat pel Dr. Joan Tibau Font, investigador emèrit de l’IRTA i delegat institucional de l’IRTA a les comarques de Girona.

• INAUGURACIÓ DE CURS I PREMIS TALENT 18/19

10 October 2018 - 10 October 2018 | 18:00 | Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona Edifici P-I

• VI TRIBUNA PATRONAT JOVE

24 October 2018 - 24 October 2018 | 09:00 | ESPAI CAIXA, PL. POETA MARQUINA