• Agenda

PROGRAMA GRUPS OPERATIUS SECTOR AGROALIMENTARI I AFINS

27 May 2021 | 09:30H | VIRTUAL

Us presentem una nova jornada tecnològica que tindrà lloc el proper 27 de maig en format virtual. Una jornada que neix de l’acord de col·laboració entre l’IRTA i el Patronat i que organitzem conjuntament amb el Campus d’Alimentació i Gastronomia UdG.  Dins la jornada es presentarà la nova convocatòria del programa Grups Operatius del DARP. Uns dels programes més subvencionats i enfocats al R+D+I que qualsevol empresa pugui optar entorn el sector agroalimentari.

Els Grups Operatius  consisteixen en l’associació de diversos socis (mínim 2) amb interessos comuns entorn a un projecte d’innovació específic i pràctic. Poden formar part d’un Grup Operatiu qualsevol entitat o empresa vinculada amb el sector agroalimentari. Els membres d’un Grup Operatiu es comprometen a treballar junts i activament per resoldre un problema específic sectorial i/o territorial o aprofitar una oportunitat concreta.  Esperem que 2 o més empreses del territori, trobin algun projecte amb denominador comú per presentar-se a la convocatòria, i a més pugui subcontractar dins el programa a grups de recerca EPS per tenir el major èxit possible.

Coneix el detall de la convocatòria 2021, escolta testimonis de dos empreses del Patronat que ja hi han participat com són Sant Dalmai i Frit Ravich i participa en les taules de treball que es faran al final de la jornada per buscar projectes en comú.

Per tal de poder focalitzar aquestes taules de treball finals, en el link d’inscripció us demanem que empleneu un petit qüestionari.

INSCRIPCIÓ: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScTC_6HnKMnbJmg9c0SLHdIRYAiftL3V47qxCcXHg8P1F1MIQ/viewform

• INAUGURACIÓ DE CURS I PREMIS TALENT 18/19

10 October 2018 - 10 October 2018 | 18:00 | Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona Edifici P-I

• VI TRIBUNA PATRONAT JOVE