DOCTORATS INDUSTRIALS 2021- 2ona finestra!

Publicat el 26/02/2021

Oberta la convocatòria dels Doctorats Industrials 2021. És un programa de la Generalitat que permet a l’empresa acollir un estudiant de doctorat i fer la seva recerca i desenvolupament en base al repte de la pròpia empresa.  Empreses del Patronat l’estan utilitzant de forma freqüent, per tal d’afrontar els seus reptes en les àrees de R+D+I. Un projecte on l’empresa i la universitat fan de tutors del futur doctorat i per aquest motiu reben una compensació econòmica directa. També les avantatges fiscals i de deducció que aquesta figura està subjecta, permeten recuperar gran part de la inversió de l’empresa.

Des del Patronat us ajudarem a valorar si realment teniu possibilitat d’aplicar en aquest programa i en cas afirmatiu, a trobar el grup de recerca que doni suport dins la UdG i finalment en trobar un possible candidat!

Per a més informació podeu consultar el web.

La UdG i DEXCOM creen una càtedra en intel·ligència artificial aplicada a la diabetis

Judith Viader és guardonada per CaixaBank amb el Premi Empresària

La càrnia garrotxina Noel augmenta un 16% les vendes

• La catalana TMCOMAS fa el salt al sud d'Europa i obre nova filial a França