FÒRUM INDUSTRIAL 2021 – ÚLTIMS DIES PER APUNTAR-SE!

Publicat el 05/02/2021

Benvolguts/des,

Ja tenim 45 empreses inscrites al Fòrum!  Recordeu que serà el 29 d’abril en format virtual. En aquesta ocasió, al fer-la dins la finestra de l’estiu, esperem una afluència encara superior d’estudiants, ja que com bé sabeu, aquesta finestra aglutina més del 50% de les Estades en Entorn Laboral de tot el curs.

Dins del Fòrum com a novetat d’aquest any hi haurà el Job Speed Dating i a cada stand hi haurà la possibilitat de tenir una sala de videochat disponible. Tornarem a impulsar les JOL (Jornades d’Orientació Laboral) en els àmbits industrial, agroalimentari i informàtic,  pel que ja s’han exhaurit les places en l’àmbit industrial i informàtic, tot i que es donarà l’opció en algunes empreses o institucions a realitzar  ponències o sessions de casos d’èxit, ja sigui dins el Fòrum o en actes posteriors.  Els estudiants, responsables de la logística de l’esdeveniment de ben segur que ja s’han posat en contacte amb vosaltres, aniràn resolent tots els reptes i us animaran a participar de les formacions que es faràn properament per aprofitar al 100% la fira i les seves activitats.

Per les empreses del Patronat, la participació serà gratuïta, com sempre.

Link inscripció:

La UdG i DEXCOM creen una càtedra en intel·ligència artificial aplicada a la diabetis

Judith Viader és guardonada per CaixaBank amb el Premi Empresària

La càrnia garrotxina Noel augmenta un 16% les vendes

• La catalana TMCOMAS fa el salt al sud d'Europa i obre nova filial a França

La catalana TMCOMAS fa el salt al sud d’Europa i obre nova filial a França

• Girona crea més d’un terç de l’ocupació industrial a Catalunya