El Patronat de la Politècnica de Girona celebra la 25ena Edició dels Premis Patronat

Publicat el 16/07/2020

Tot i el context actual, el Patronat segueix apostant pel talent i atorga 14 Premis Patronat, 1 Premi al millor pòster i 1 beca JMGiP

En aquests 25 anys, el Patronat impulsa i reconeix el talent dels estudiants de la Politècnica UdG per un import de 380.000€

Girona, 16 de juliol de 2020. El president del Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, el Sr. Jaume Juher, el Sr. Quim Salvi, rector de la Universitat de Girona, la Sra. Rosa Núria Aleixandre, presidenta del Consell Social de la UdG, el Sr. Abel Paulet, secretari del Patronat Politècnica i la directora de la Politècnica de la Universitat de Girona, la Sra. Mª Àngels Pèlach van presidir ahir l’entrega dels prestigiosos Premis Patronat en la seva 25ª Edició.

L’acte, per la situació actual degut al COVID19 va ser íntim i va tenir lloc al Parc Científic de Girona, amb totes les mesures de seguretat. En total van ser 28 persones entre autoritats i els principals protagonistes, els estudiants.  Tot i la situació actual, el Patronat i la Politècnica, van creure oportú realitzar l’acte de forma simbòlica, per donar el reconeixement als estudiants de la millor manera possible i per poder celebrar una edició especial, la 25ena.

Un acte que pretén reconèixer els millors projectes fi de grau de cada una de les titulacions que s’imparteixen a la Politècnica. Cadascun del premis té una dotació de 600 euros. Paral·lelament en les darreres edicions, s’ofereix un premi únic, dotat també amb 600 euros, al projecte amb major grau d’aplicabilitat pràctica entre els presentats. El Jurat estarà constituït pels membres de les empreses del Patronat i compta sempre amb l’assessorament dels coordinadors d’estudis pertinents. Durant l’acte s’entrega la beca Josep Maria Ginés i Pous dotada amb 14.000 € per cursar estudis de postgrau a l’estranger.

El Jurat de la 25ª Edició Premis Patronat Politècnica. Projectes Final de Carrera, ha acordat la concessió dels premis als treballs següents:

GRAU EN ARQUITECTURA I GRAU EN ESTUDIS D’ARQUITECTURA
Mara Morales Rubino

GRAU EN ARQUITECTURA TÈCNICA I EDIFICACIÓ
Pere Font i Puigdevall

GRAU EN ENGINYERIA AGROALIMENTÀRIA
Sílvia Cufí Aregay

GRAU EN ENGINYERIA ELÈCTRICA
Ariadna Bech Salvatella

GRAU EN ENGINYERIA ELECTRÒNICA INDUSTRIAL I AUTOMÀTICA
Neus Ferrer Torres

GRAU EN ENGINYERIA INFORMÀTICA, GRAU EN DISSENY I DESENVOLUPAMENT DE VIDEOJOCS I MÀSTER EN ENGINYERIA INFORMÀTICA