Premis Innovació Docent STEM

Els Premis Innovació Docent STEM del Patronat Politècnica són un reconeixement a l’esforç, implicació i creativitat per al professorat de centres docents preuniversitaris. Dirigit al professorat (d'ESO, batxillerat i CF) que ha innovat en la seva tasca docent en l’àmbit de les assignatures STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques). Volem premiar i donar a conèixer aquelles metodologies docents diferents i innovadores que desperten vocacions tecnològiques.

Aquest premi s'adreça exclusivament al professorat que treballin en un centre col·laborador del Patronat Politècnica. Fer-se centre col·laborador és gratuït i comporta molts avantatges i prestigi. Si encara no formeu part de la xarxa de centres col·laboradors, ara és el moment! A part dels premis hi ha molts més avantatges per als centres col·laboradors. Us animem a fer-hi una ullada, ja que tot són beneficis pels vostres alumnes i prestigi pel vostre centre. Si voleu més informació sobre la xarxa de centres col·laboradors, feu clic aquí.

El premi està valorat en 2.000 € i consta de dues parts:

• 1.500 € en material pel centre per poder continuar innovant.

• Vídeo valorat en 500 € per promocionar l'experiència i el centre.

Premis Innovació Docent STEM - 2024 (PID STEM 2024)

El termini de presentació de les sol·licituds per a la convocatòria 2023 dels Premis a la Innovació Docent – STEM es clourà el 17 de juny de 2024.

Les sol·licituds s’han de formalitzar mitjançant el model normalitzat disponible a continuació i s’han d’enviar al Patronat Politècnica, fins al 17 de juny de 2024, a través del correu electrònic: talent.patronat@eps.udg.edu.

A continuació podeu trobar els enllaços a les bases i als annexos de sol·licitud:

Premis Innovació Docent STEM - 2023 (PID STEM 2023)
Premis Innovació Docent STEM - 2022 (PID STEM 2022)
Premis Innovació Docent STEM - 2021 (PID STEM 2021)
Premis Innovació Docent STEM - 2020 (PID STEM 2020)
Premis Innovació Docent STEM - 2019 (PID STEM 2019)

Llista dels premiats