VII TRIBUNA PATRONAT JOVE

Publicat el 27/03/2019

Benvolguts,

El Patronat convida a tots els estudiants i professorat a la VII edició del Tribuna Patronat Jove. Un espai impulsat per Tribuna de Girona i el Patronat Politècnica per tal d’acostar les empreses del Patronat. Empreses compromeses amb el territori, que periòdicament capten talent o realitzen projectes conjuntament amb grups de recerca de la Universitat de Girona, i en especial de l’Escola Politècnica.  Enguany, la jornada tindrà lloc en el marc del Fòrum Industrial, el dia 10 d’abril a les 10.30h a la sala 05 del P2.

Us adjuntem el cartell. Aprofiteu la ocasió per conèixer part del teixit industrial gironí, i poder escoltar de la mà del gerents, consells professionals i personals per esdevenir un millor professional en el futur.

• Sigma Group al Patronat Politècnica

• Bellapart logo

Bellapart al Patronat Politècnica

Acord amb el Diari de Girona per mostrar i recopilar casos d’èxit de transferència de tecnologia i coneixement