Open Innovation Forum

Publicat el 25/02/2019

Empreses, una 2ona opció per els vostres reptes tecnològics. Us presentem l’open Innovation Forum, una plataforma a la qual ens hem sumat com a UdG per oferir una segona possibilitat en aquell repte tecnològic específic que a través dels grups de recerca existents a la UdG no podem abordar. Aquesta plataforma, ofereix la possibilitat de compartir el repte amb la resta d’universitats catalanes participants, que són la gran majoria.

D’aquesta manera, establim una relació de col·laboració que alhora ens permet veure reptes d’altres territoris que poden ser interessants pels grups de recerca de la Politècnica i la Universitat en general.

Podeu accedir al pdf per valorar tota la informació, però restem a la vostra disposició si voleu assessorament al respecte.

 

Arxiu adjunt: OPEN-INN-FORUM-Presentació-Empreses-CAT.pdf

També et pot interessar

  • 33a edició Premis Patronat EPS

    33a edició dels Premis Patronat

  • Tercer termini dels Cupons de Transferència de Tecnologia i Coneixement       

    Tercer termini dels Cupons de Transferència de Tecnologia i Coneixement       

  • Patronat-Politècnica-UdG-Comexi-2026

    El Consell Executiu del Patronat Politècnica es reuneix a Comexi

  • El Patronat Politècnica i Louis Vuitton organitzen una jornada per fomentar les vocacions en enginyeria entre l’alumnat femení

    El Patronat Politècnica i Louis Vuitton organitzen una jornada per fomentar les vocacions en enginyeria entre l’alumnat femení

  • Solina, Zodiac i Tecelmac, nous patrons del Patronat Politècnica

    Solina, Zodiac Milpro i Tecelmac són nous patrons del Patronat Politècnica

Notícies relacionades