Open Innovation Forum

Publicat el 25/02/2019

Empreses, una 2ona opció per els vostres reptes tecnològics. Us presentem l’open Innovation Forum, una plataforma a la qual ens hem sumat com a UdG per oferir una segona possibilitat en aquell repte tecnològic específic que a través dels grups de recerca existents a la UdG no podem abordar. Aquesta plataforma, ofereix la possibilitat de compartir el repte amb la resta d’universitats catalanes participants, que són la gran majoria.

D’aquesta manera, establim una relació de col·laboració que alhora ens permet veure reptes d’altres territoris que poden ser interessants pels grups de recerca de la Politècnica i la Universitat en general.

Podeu accedir al pdf per valorar tota la informació, però restem a la vostra disposició si voleu assessorament al respecte.

Arxiu adjunt: OPEN-INN-FORUM-Presentació-Empreses-CAT.pdf