MASIAS, AL PATRONAT POLITÈCNICA

Publicat el 08/02/2018

Des del Patronat donem la benvinguda al grup Masias. Masias Maquinaria és una empresa amb més de 75 anys d’experiència en tecnologies per al tractament de fibres, dedicada exclusivament a la fabricació d’equips i maquinària per al sector tèxtil, especialment dissenyats per proporcionar la millor solució pel tractament i farciment de tot tipus de fibres amb l’objectiu d’ajudar als nostres clients a millorar i optimitzar els seus sistemes de producció.

L’ADN de Masias Maquinaria està basat en la innovació i la recerca de les solucions més adequades per a cada client. Aquestes sinergies els han permès ser experts en el lliurament de projectes clau en mà en els sectors del confort, el no-teixit, el reciclatge de productes de rebuig de la producció tèxtil i en la producció de farciments per al sector de la confecció.

Per més informació consultar el seu web: https://masiasmaquinaria.com/

Judith Viader guanyadora nacional del CaixaBank Premi Empresària 2024

El Consell Social de la UdG premia quatre projectes d’estudiants de cicles

Beques TAVIL