Els Premis Patronat premien el millor projecte final de carrera en cadascuna de les titulacions impartides a l’Escola Politècnica Superior de la UdG. L’entrega de premis es celebra a final de cada curs acadèmic amb un acte formal, un dels més destacats del curs acadèmic. La publicació recull el testimoni d’expresidents del Patronat i d’exdirectors de l’EPS, però també hi ha el testimoni de gairebé 320 premiats al llarg d’aquest 25 anys.

El llibre commemoratiu dels 25 anys dels Premis Patronat està dividit en quatre grans apartats:

1. Un pròleg de la presidenta actual del Patronat, Judith Viader, i del president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer.
  2. Entrevistes a expresidents del Patronat i exdirectors i exdirectores de l’Escola Politècnica Superior durant els 25 anys dels premis, per captar-ne el testimoni i les experiències viscudes en els orígens i la seva evolució.
  3. Un petit testimoni dels premiats en aquests 25 anys. Dels 320 professionals premiats, hi ha 290 testimonis. Per tant, la participació ha estat al voltant del 90 %.
  4. Una entrevista en profunditat a dos premiats de cada una de les 25 edicions.

Vídeo de l’acte de presentació del Llibre dels 25 anys dels Premis Patronat:

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Descarregar llibre