1a Edició del “Cicle de Càpsules de Transferència de Coneixement” 2024

Publicat el

Des de l’Oficina d’Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) i l’Escola de Doctorat de la Universitat de Girona, s’obre la 1a Edició del “Cicle de Càpsules de Transferència del Coneixement” 2024 per a predocs, estudiants de doctorat i, personal investigador júnior i sènior.

Aquest cicle de càpsules substituirà el curs “Deep-Tech Initiator”, amb un canvi d’enfocament, on a partir de les demandes en el camp de l’emprenedoria que han recollit prèviament del PDI (sobretot persones doctorands), hem dissenyat les diferents sessions.

El cicle comença el pròxim dimarts 6 de febrer, i serà en format virtual.

Vols conèixer el potencial del teu projecte de recerca? T’agrada el món de les start-ups, però no saps per on començar? Tens una idea innovadora, però no saps com fer-la realitat? Des de l’Oficina d’Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) i l’Escola de Doctorat de la Universitat de Girona organitzem la:

1a Edició del “Cicle de Càpsules de Transferència de Coneixement”

En aquest cicle se us ensenyarà com canviar la forma de pensar, des del món acadèmic cap al món empresarial, com protegir els vostres resultats de la recerca, escriure un model de negoci (CANVAS), presentar el vostre projecte a futurs inversors i, els diferents programes catalans de suport a l’emprenedoria que teniu disponibles.

• Beneficiaris: Personal investigador júnior, sènior, pre-doctoral, post-doctoral i estudiantat de doctorat.
  • Cost: GRATUÏT
  • Duració: 12 hores.
  • Freqüència: 2 dies al mes, 2 hores cada sessió (de 9 a 11 h del matí).
  • Modalitat: Virtual (Microsoft Teams).
  • Idioma: Català (principalment), castellà i anglès.
  • Certificat d’assistència de les sessions!
  • Inscripcions: valoritzacio@udg.edu
  • Per a més informació: Knowledge Transfer Capsules (information)

Un doctorat busca crear envasos més sostenibles per als aliments

Commemoració dels 30 anys dels Serveis Tècnics de Recerca