Benvolguts/des,

Ens plau informar-vos que s'ha obert el termini de publicació d'ofertes de places d’estades de pràctiques dels estudiants de l'Escola Politècnica Superior per a la convocatòria "Tercer semestre curs 2016-17" a la plataforma web de les Estades en l’Entorn Laboralhttp://eps.udg.edu/eel.

La plataforma web és a la vostra disposició per fer ofertes de places de pràctiques i poder acollir estudiants en pràctiques dins el model Estades en l’Entorn Laboral.

Us recordem que les ofertes de places de pràctiques d'aquesta convocatòria es podran fer des d'ara fins a principis de juny. En aquest sentit, us volem remarcar que, per tal d'aconseguir el màxim nombre de candidatures, és important fer les ofertes al més aviat possible.

En cas que alguna de les vostres ofertes de places hagi quedat deserta en una convocatòria de places anterior; teniu ara, des del vostre compte, la possibilitat de renovar fàcilment la vostra oferta conservant-ne la informació anterior i especificant únicament el nou termini de realització de l'estada.

Com a novetat d'aquest curs, d'acord amb el "Reglament de l'Escola Politècnica Superior per a les pràctiques acadèmiques externes dels estudis de grau i màster", a partir d'aquest curs 2016-17, com a norma general les ofertes de pràctiques curriculars a través de la plataforma web de les Estades en l'Entorn Laboral han d'incloure obligatòriament una retribució per a l'estudiant per part de l'entitat receptora. Per al curs actual 2016-17 la Politècnica ha establert que la retribució mínima per a les ofertes de pràctiques curriculars sigui de 3 euros/hora.

Finalment, us destaquem unes quantes característiques referents al funcionament de les Estades en l'Entorn Laboral:

• Durada. La estades de pràctiques tindran una durada que anirà entre les 330 i les 600 hores, i que caldrà especificar en l'oferta.
  • Convocatòries. Es mantenen les 3 convocatòries de places (es a dir els 3 períodes d’oferta i assignació de places) durant el curs: primer semestre (setembre-octubre), segon semestre (gener-febrer) i estiu (maig-juny).
  • Data inici/final. Hi haurà  3 períodes d’inici de les pràctiques coincidint amb l’assignació de places de cada convocatòria. La data de finalització de l’estada podrà ser qualsevol fins al final del curs acadèmic (enguany, el 14 de setembre).
  Oferta i selecció de candidats

Realització

(termini màxim)

1. Primer semestre setembre i octubre octubre - setembre
2. Segon semestre gener i febrer març - setembre
Estiu maig i juny juliol - setembre
  • Dedicació. Les dates inicial i final de les pràctiques i la durada s’hauran d’ajustar al següent criteri: la dedicació màxima orientativa serà de 20 hores/setmanals durant el curs i de 40 hores/setmanals durant l'estiu.

Quedem a la vostra disposició per atendre qualsevol dubte o suggeriment que ens vulgueu fer referent al funcionament de la plataforma web o a les ofertes de places.