BackCOM_SIMPLECALENDAR_PRINTSend by e-mailvCal/iCal
23.10.2018  STATUS
Hora:
Lloc:
Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona Edifici P-I

Us convidem a l’acte d’inici del curs 2018-19 del Màster en Biotecnologia Alimentària que tindrà lloc el proper 23 d’octubre a 17 h a la Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior i en el transcurs del qual es farà el lliurament de diplomes als estudiants de la 12ena promoció. Aquest any, l’acte inclourà la conferència “Del laboratorio al mercado. Experiencia del CIRTTA-UAB en investigación y transferencia sobre leche y productos lácteos”, a càrrec del Dr. Buenaventura Guamis, Catedràtic de Tecnologia dels Aliments a la Universitat Autònoma de Barcelona, i President de Ypsicon Advanced Technologies.

Confirmeu l’assistència al telèfon 972 41 84 76 o a l’adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.