Un exemple ben proper, del grup de recerca GREP i l'empresa SAMAR'T, que mostra les grans avantatges de fer un doctorat industrial. Ja sigui des de la vessant de l'empresa, com de l'estudiant. Si tens un projecte tecnològic al calaix i vols començar-lo a treballar, el doctorat industrial és l'eina ideal! Des del Patronat facilitem el lligam Empresa-Universitat!

El pla de doctorats industrials permet a estudiants fer la tesi doctoral adaptada a les empreses. El pla és cofinançat per la secretaria d'Universitats i Recerca i l'empresa que contracta l'estudiant perquè pugui desenvolupar la tesi a les seves instal·lacions.

Per a llegir les impressions de tots els implicats, podeu llegir la notícia del punt diari aquí.