Benvolguts, us informem que el proper 3 d'abril al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona a les 11:00h, tindrà lloc la jornada de constitució de l'agrupació Sectorial: Campus Compòsits de la Universitat de Girona. Per totes aquelles empreses que us pugui interessar el món dels compòsits pot ser una bona oportunitat per informar-vos i formar-ne part des d'un inici.

Els campus preten ser una eina d'acostament entre els reptes tecnològics del mercat i les linies de recerca dels diferents grups de recerca, per tal de que estiguin alineades i en un futur es pugui transferir. A sota trobareu el programa de la jornada a dia d'avui. Per a més informació podeu contactar amb Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Jornada de constitució de l’Agrupació Sectorial

Campus Compòsits de la Universitat de Girona

3 d’abril de 2017