Actualitat

Gràcies a l'acord entre el Patronat Politècnica i Tribuna de Girona, com a membres del Patronat podeu assistir a la 7ena edició de la Jornada Reiventa’t amb un descompte important.  Aquest any serà el pròxim 29 de novembre al Palau de Congressos de Girona i porta  per títol:  L’empresa 4.0: més tecnològica, més humana?

Amb la present us informem del ajuts de la Generalitat que estan oberts o en breu s'obriràn i que us animem a valorar. Des del Patronat us ajudarem conjuntament amb la col·laboració d'algun grup de recerca de la Politècnica a dur-los a terme. Els cupons tecnològics s'han esgotat. Enguany, des del Patronat s'han impulsat 6 cupons, dels quals 3 s'han asssolit. Però no tot acaba amb els cupons. Abans d'acabar l'any, teniu almenys 3 programes interessants per explorar vies de transferència de coneixement i tecnologia.

Els Premis E-TECH volen reconèixer a les empreses, institucions, entitats i persones de les comarques gironines que amb els seus treballs, activitats, projectes i iniciatives estan contribuint en la difusió i el desenvolupament de les TIC. Per presentar candidatures cal aportar la informació indicada per a cada categoria, assegurant haver aportat una adreça de contacte vàlida. Tota la informació la trobareu a www.premisetech.com

Benvolguts/des, Us convidem a la propera jornada tecnològica que des del Patronat juntament amb l'associació d'estudiants PROMOTEC organitzem el proper dia 5 de setembre a l'edifici PI de la Politècnica del campus Montivili. La jornada pretèn acostar i difondre casos d'èxit i difondre les tendències tecnologiques actuals, dins el concepte d'indústria 4.0.

Avui s’ha obert l’ajut cupons Innovació 2017 restarà obert fins 16/11/2017 o fins exhauriment de pressupost.  Un cupó a la innovació és undescompte econòmic directe a l’empresa, que podrà bescanviar amb un proveïdor acreditat per ACCIÓ (p.ex. TECNIO).

InnoCámaras és un programa cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea que té com a objectiu principal contribuir a la millora de la competitivitat de les petites i mitjanes empreses, mitjançant l’adopció d’una cultura a favor de la innovació permanent per aconseguir un creixement econòmic sostingut.

Benvolguts, des d'ACCIO el passat divendres 2 de juny ens van presentar els diferents ajuts previstos per aquest 2017 entorn als projectes d'innovació i desenvolupament tecnològic. Us passem un recull de les 3 tipologies d'ajuts que més us poden interessar. Restem a la vostra disposició per facilitar-vos el contacte amb els grups de recerca adequats i vestir el projecte conjuntament.

Benvolguts estudiants, us fem arribar aquesta informació sobre un curs molt interessant. Tècnic en impressió 3D. Incentius mensuals per fer el curs!! Places limitades.Per a més informació visualitzar la imatge.

Benvolguts, des de la Fundació UdG Innovació i Formació, ja han llançat les primeres informacions sobre les properes formacions en Smart Cities. Màster i programes d'especialització al vostre abast.

La Jornada “Més enllà de l’aigua”, organitzada pel Campus Aigua de la UdG, té com a objectiu trencar amb la dinàmica diària que suposa la gestió de l’aigua per a les empreses, administracions, institucions i centres de recerca.En aquesta Jornada no es parlarà de la gestió del cicle urbà de l’aigua, ni de l’impacte del canvi climàtic, ni dels serveis ecosistèmics, ni del preu de l’aigua, ni del model de finançament, ni de l’eficiència energètica...