Actualitat

Nuclis de recerca industrial i desenvolupament experimental. Nuclis R+D Locals 2017. Ajuts destinats a incentivar la realització, de forma individual o col·laborativa, d’activitats de R+D dutes a terme a Catalunya. Termini de sol·licitud: del 12 de desembre fins l'1 de març del 2018.

Per segon any consecutiu, el proper 13-15 de març tindrà lloc l'Advanced Factories en el CCIB de Barcelona. El Patrona és col·laborador de l'acte i tants els patrons com els estudiants de la Politècnica tindràn un descompte del 50% en l'entrada.

Gràcies a l'acord entre el Patronat Politècnica i Tribuna de Girona, com a membres del Patronat podeu assistir a la 7ena edició de la Jornada Reiventa’t amb un descompte important.  Aquest any serà el pròxim 29 de novembre al Palau de Congressos de Girona i porta  per títol:  L’empresa 4.0: més tecnològica, més humana?

Amb la present us informem del ajuts de la Generalitat que estan oberts o en breu s'obriràn i que us animem a valorar. Des del Patronat us ajudarem conjuntament amb la col·laboració d'algun grup de recerca de la Politècnica a dur-los a terme. Els cupons tecnològics s'han esgotat. Enguany, des del Patronat s'han impulsat 6 cupons, dels quals 3 s'han asssolit. Però no tot acaba amb els cupons. Abans d'acabar l'any, teniu almenys 3 programes interessants per explorar vies de transferència de coneixement i tecnologia.

Els Premis E-TECH volen reconèixer a les empreses, institucions, entitats i persones de les comarques gironines que amb els seus treballs, activitats, projectes i iniciatives estan contribuint en la difusió i el desenvolupament de les TIC. Per presentar candidatures cal aportar la informació indicada per a cada categoria, assegurant haver aportat una adreça de contacte vàlida. Tota la informació la trobareu a www.premisetech.com

Benvolguts/des, Us convidem a la propera jornada tecnològica que des del Patronat juntament amb l'associació d'estudiants PROMOTEC organitzem el proper dia 5 de setembre a l'edifici PI de la Politècnica del campus Montivili. La jornada pretèn acostar i difondre casos d'èxit i difondre les tendències tecnologiques actuals, dins el concepte d'indústria 4.0.

Avui s’ha obert l’ajut cupons Innovació 2017 restarà obert fins 16/11/2017 o fins exhauriment de pressupost.  Un cupó a la innovació és undescompte econòmic directe a l’empresa, que podrà bescanviar amb un proveïdor acreditat per ACCIÓ (p.ex. TECNIO).

InnoCámaras és un programa cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea que té com a objectiu principal contribuir a la millora de la competitivitat de les petites i mitjanes empreses, mitjançant l’adopció d’una cultura a favor de la innovació permanent per aconseguir un creixement econòmic sostingut.

Benvolguts, des d'ACCIO el passat divendres 2 de juny ens van presentar els diferents ajuts previstos per aquest 2017 entorn als projectes d'innovació i desenvolupament tecnològic. Us passem un recull de les 3 tipologies d'ajuts que més us poden interessar. Restem a la vostra disposició per facilitar-vos el contacte amb els grups de recerca adequats i vestir el projecte conjuntament.

Benvolguts estudiants, us fem arribar aquesta informació sobre un curs molt interessant. Tècnic en impressió 3D. Incentius mensuals per fer el curs!! Places limitades.Per a més informació visualitzar la imatge.