Actualitat

Benvolguts/des, Us convidem a la propera jornada tecnològica que des del Patronat juntament amb l'associació d'estudiants PROMOTEC organitzem el proper dia 5 de setembre a l'edifici PI de la Politècnica del campus Montivili. La jornada pretèn acostar i difondre casos d'èxit i difondre les tendències tecnologiques actuals, dins el concepte d'indústria 4.0.

Avui s’ha obert l’ajut cupons Innovació 2017 restarà obert fins 16/11/2017 o fins exhauriment de pressupost.  Un cupó a la innovació és undescompte econòmic directe a l’empresa, que podrà bescanviar amb un proveïdor acreditat per ACCIÓ (p.ex. TECNIO).

InnoCámaras és un programa cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea que té com a objectiu principal contribuir a la millora de la competitivitat de les petites i mitjanes empreses, mitjançant l’adopció d’una cultura a favor de la innovació permanent per aconseguir un creixement econòmic sostingut.

Benvolguts, des d'ACCIO el passat divendres 2 de juny ens van presentar els diferents ajuts previstos per aquest 2017 entorn als projectes d'innovació i desenvolupament tecnològic. Us passem un recull de les 3 tipologies d'ajuts que més us poden interessar. Restem a la vostra disposició per facilitar-vos el contacte amb els grups de recerca adequats i vestir el projecte conjuntament.

Benvolguts estudiants, us fem arribar aquesta informació sobre un curs molt interessant. Tècnic en impressió 3D. Incentius mensuals per fer el curs!! Places limitades.Per a més informació visualitzar la imatge.

Benvolguts, des de la Fundació UdG Innovació i Formació, ja han llançat les primeres informacions sobre les properes formacions en Smart Cities. Màster i programes d'especialització al vostre abast.

La Jornada “Més enllà de l’aigua”, organitzada pel Campus Aigua de la UdG, té com a objectiu trencar amb la dinàmica diària que suposa la gestió de l’aigua per a les empreses, administracions, institucions i centres de recerca.En aquesta Jornada no es parlarà de la gestió del cicle urbà de l’aigua, ni de l’impacte del canvi climàtic, ni dels serveis ecosistèmics, ni del preu de l’aigua, ni del model de finançament, ni de l’eficiència energètica...

Benvolguts, us fem arribar aquesta informació que per la vostra activitat us pot ser d'interès. Al mes de juliol, del 2 al 6, tindrà lloc el congrés ICTON, focalitzat en comunicació òptica. L'abast de la conferència es concentra en les aplicacions de les tecnologies transparents i totalment òptiques en telecomunicacions, informàtica i noves aplicacions.

Benvolguts/des, un nostre col·laborador, l'associació Catalana per la Promoció Tecnològica (Promotec) us convida a: Taula rodona: “Estat de les noves tecnologies a Catalunya”

amb la participació de representants de SEIDOR, HP, SISTEMES ICON i SIXTEMIA, 28 d'abril a les 19:30h a la seu FPdG c/Juli Garreta, 1

Benvolguts, us informem que el proper 3 d'abril al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona a les 11:00h, tindrà lloc la jornada de constitució de l'agrupació Sectorial: Campus Compòsits de la Universitat de Girona. Per totes aquelles empreses que us pugui interessar el món dels compòsits pot ser una bona oportunitat per informar-vos i formar-ne part des d'un inici.