Des del Patronat animem als Patrons, els alumnes i professors de l'Escola Politècnica a participar en el proper Fòrum Industrial que tindrà lloc el proper dimarts 24 de març a partir de les 10.00h del matí. Volem destacar les dues jornades que tindràn lloc durant el mateix dia del Fòrum de les qual som els impulsors i es duran a terme gràcies a l'esforç de l'organització del propi Fòrum. Les jornades, d'interés empresarial i acadèmic són FIND YOUR FUTURE JOB i el TTDAY.

1.- FIND YOUR FUTURE JOB.  A les 10.30h

Quatre empreses reconegudes del territori i de sectors diversos compartiran amb els oients les seves politiques internes en RRHH. Alhora confrontaran les aptituds i actituds que s'esperen dels nous treballadors i el que es troben, especialment dels perfils d'estudiants que provenen de la nostra escola. Jornada interessant tant per altres empreses del territori, com pels estudiants i professoat de l'Escola on tenen una oportunitat per conèixer i poder-se adaptar a les necessitats reals del mercat laboral.

2.- TECHNOLOGY TRANSFER DAY "TTDAY" A les 15.00h.

7 grups de recerca de l'Escola, els quals estan dins el mapa de tecnologies que el Patronat Politècnica impulsa dins el territori, explicaran en un format reduït, les seves tecnologies innovadores i casos pràctics de transferència tecnologica. Jornada interessant tant per les empreses del territori com als alumnes que vulguin conèixer possibles oportunitats de col·laboració amb els grups de recerca. Una oportunitat per a treballar-hi o realitzar-hi estudis de postgrau.