El passat 21 d'abril va tenir lloc el 18è Fòrum Industrial. La jornada va comptar amb 53 estands, dels quals 38 eren empreses. De les 38, 30 eren empreses del Patronat. Els 12 estands restants eren patrons institucional i col·laboradors del Patronat juntament amb alguns grups de recerca. En la inauguració, juntament amb el nostre president i el director de l'Escola,  ens van acompanyar els presidents dels col·legis profesionals, l'alcaldessa de Girona i el delegat d'ACCIÓ de Girona.

Dins el Fòrum, va tenir lloc la jornada organitzada pel Patronat i Tribuna de Girona anomenada Tribuna Jove. 115 joves van poder gaudir de les ponències de 3 directors generals d'empreses patrones com són: Nestlè, Casademont i Abm. De la mà dels seus respectius directors generals Jordi Frigolé, Francesc Xavier Gomez i Robert Mas.

El feedback els primers dies post fòrum semblen ser molt positius degut als alumnes que s'estan col·locant després de la jornada per a realitzar les Estades en Entorn Laboral.

A continuació us deixem algunes fotografies de la jornada: