Actualitat

El passat 21 d'abril va tenir lloc el 18è Fòrum Industrial. La jornada va comptar amb 53 estands, dels quals 38 eren empreses. De les 38, 30 eren empreses del Patronat. Els 12 estands restants eren patrons institucional i col·laboradors del Patronat juntament amb alguns grups de recerca. En la inauguració, juntament amb el nostre president i el director de l'Escola,  ens van acompanyar els presidents dels col·legis profesionals, l'alcaldessa de Girona i el delegat d'ACCIÓ de Girona.

Benvolguts, us informem que aquest any, des del Patronat Politècnica i amb col·laboració amb Tribuna de Girona tornem a impulsar una jornada orientada cap als estudiants dins el marc del Fòrum Industrial. El dia 20 d'abril a les 10:30h i fins les 12h tindrà lloc #TPJove on t'acostarem 3 directors generals d'empreses del Patronat:  Nestlé, Casademont i Abm són les empreses participants.

Des del Patronat animem als Patrons, els alumnes i professors de l'Escola Politècnica a participar en el proper Fòrum Industrial que tindrà lloc el proper dimarts 24 de març a partir de les 10.00h del matí. Volem destacar les dues jornades que tindràn lloc durant el mateix dia del Fòrum de les qual som els impulsors i es duran a terme gràcies a l'esforç de l'organització del propi Fòrum. Les jornades, d'interés empresarial i acadèmic són FIND YOUR FUTURE JOB i el TTDAY.