Benvolgudes/des, ens plau informar-vos que la Universitat de Girona ha creat el Campus de l’Alimentació i la Gastronomia amb l’objectiu d’enfortir els vincles de relació i col·laboració entre les empreses i institucions del sector i els investigadors de la Universitat de Girona.

El Campus de l’Alimentació i la Gastronomia es crea amb l’objectiu de facilitar la transferència de coneixement i de tecnologia. El Campus es constitueix com la plataforma que fomenta la relació entre tots els agents del sector (les empreses, les administracions, la Universitat i la societat civil), dinamitzant actuacions i projectes col·laboratius i generant oportunitats per als seus membres. El Campus ens permet avançar conjuntament cap a un coneixement més productiu, aplicat i competitiu, capaç de donar resposta a les necessitats i exigències del sector. La inscripció al Campus és gratuïta i us permet:

×         Formar part d’una xarxa estable de relacions entre empreses, institucions i grups de recerca de la Universitat de Girona del sector

×         Rebre propostes de projectes col·laboratius amb altres institucions i/o amb la UdG, en aquells temes del vostre interès

×         Accedir a fons de finançament públic per a projectes col·laboratius

×         Tenir un contacte personalitzat per atendre i orientar les vostres necessitats

×         Rebre informació de les activitats del Campus

×         Disposar dels serveis dels investigadors de la UdG i l’accés a instal·lacions sofisticades

×        Projecció social de la vostra activitat

×         Accedir a un ampli catàleg de serveis de la Universitat, tant d’R+D+I com de formació especialitzada

Per conèixer amb més detall la nostra activitat i les oportunitats del Campus us convidem a la Jornada de presentació de l’Agrupació Sectorial del Campus de l’Alimentació i la Gastronomia de la UdG que tindrà lloc el proper dijous, dia 23 de març de 16h a 19.15h, a l’Auditori de l’Edifici Narcís Monturiol del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat. Parlarem de la innovació en el sector de l’alimentació i ens fixarem en algunes de les bones pràctiques que s’estan duent a terme per part d’empresaris i institucions del nostre territori. Si encara no ho heu fet, us agrairem que us inscriviu a la Jornada en el següent enllaç: www.udg.edu/asalimentacio. Us adjuntem el programa de la Jornada amb aquest correu.

Finalment, volem aprofitar per a convidar-vos a inscriure’us al Campus i a formar part del grup d’empreses i institucions que ja estan apostant per la innovació, el diàleg i la col·laboració com a via per a la projecció del nostre teixit socioeconòmic. Adjuntem el formulari d’inscripció al Campus de l’Alimentació i Gastronomia mitjançant el qual us podeu sumar a la iniciativa (caldria retornar el formulari signat i indicar les dades de contacte). El Campus de l’Alimentació i la Gastronomia no és l’únic Campus que s’ha impulsat des de la Universitat i en aquest document us expliquem amb més detall el Programa de Campus Sectorials i la filosofia market driven que hi ha al darrere.

Per a qualsevol informació addicional podeu posar-vos en contacte amb l’equip del Campus de l’Alimentació i la Gastronomia:

Sra. Maria Buxó, promotora tècnica (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.; Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)

Telèfons: 972 419 538 – 972 419 541