Els Premis Talent Obra Social “la Caixa”-Patronat Politècnica neixen de la voluntat de col·laboració d’ambdues entitats per tal d’atraure talent a la Politècnica de la Universitat de Girona. Els Premis Talent volen reconèixer i premiar als futurs estudiants de la Politècnica amb millor currículum acadèmic durant els estudis de secundària i en la prova d’accés a la Universitat. Volem que el talent es quedi a la UdG.

El premi consisteix en l’aportació econòmica equivalent als costos del primer any de matrícula. S’oferiran 11 premis, un per a cada grau vigent a la Politècnica. Sumant els 11 premis més la promoció prevista en instituts de la zona, durant el saló de l’ensenyament, i altres activitats de la Politècnica el projecte tindrà un pressupost superior als 30.000€.

A continuació un recull de premsa de la jornada del dia 02/03/17.