Benvolguts/des, el proper divendres 10 de març a les 14:30h a la sala d'actes del P1 de la politècnica tindrà lloc la jornada: Inserció i Orientació Laboral.- Les empreses participants, membres del Patronat, vindran a l'Escola per tal d'explicar-vos qui són, què fan, i sobretot, quin perfils d'Enginyers en l'àmbit d'informàtica estan buscant.

Explicaran amb detalls plans de carrera als quals podeu optar, nivell tècnic demandat a dia d'avui en el mercat, tendències, etc.. La jornada constarà de diferents tipologies d'empreses, des de multinacionals a empreses locals, cadascuna amb les seves característiques.

Aprofiteu per assistir-hi i fer les preguntes i contactes que us siguin profitosos.

El programa de la jornada serà:

- SEIDOR                                                        14.30h

- SISTEMES ICON                                            14.50h

- EUTI SOFTWARE                                            15.10h

- NEXUS GEOGRAFICS                                     15.30h

- MIQUEL ALIMENTACIÓ                                   15.50h

- HP                                                               16.10h

- AETECH                                                       16.30h

El moderador serà el Dr. Josep Soler, membre de la Politècnica.

Aquesta activitat ha estat organitzada pel Patronat Politècnica amb la col·laboració de l'Escola Politècnica.