Un any més, ens complau anunciar-vos la data del Fòrum Industrial 2017. Aquest any, el dia serà el 20 d'abril a l'Edifici de la Politècncia II. L'any passat van venir a l'Escola per donar-se a conèixer i captar CV per les estades laborals, empreses com HIPRA, NESTLÈ. COMEXI, TAVIL, HP, ROBERLO, KAUTEC, SISTEMES ICON, INDUSTRIAL SAGARRA, ESPA, BALLIU, AETECH, GRUP CAÑIGUERAL, MIQUEL ALIMENTACIÓ,HOHNER, NEXUS GEOGRAFICS, ROTIMPRES,PREFABRICATS PLANAS, SOLER I PALAU... entre moltes altres.

No perdis la oportunitat de parlar amb les empreses, conèixer que estan buscant i adquear el teu perfil a la millor oferta existent. Un dia festiu dins la Politècnica tot i que els alumnes d'altres facultats també hi estan convidats. Aquest any serà la 18ena edició. Us recordem que l'any passat hi va haver rècord d'estands i aquest any la previsió és d'igualar o superar la xifra de 50 expositors.

Per a més informació podeu adreçar-vos al web del Fòrum.