Actualitat

Des del Patronat juntament amb el departament d'informàtica de la Poltècnica el proper divendres 11 de maig a les 14:30h a la sala d'actes organitzem una nova jornada d'orientació laboral dins l'àmbit informàtic.

7 empreses que constantment estan en la recerca de perfils de l'àmbit informàtic seràn amb nosaltres per compartir els seus plans de carrera i conversar amb els estudiants sobre les necessitats i aptituds que busquen amb les noves incorporacions. Una oportuntiat única per l'estudiant d'aclarir el futur professional i entendre millor les diferents possibilitats que ofereix el món professional més proper.

La Unitat de Compromís Social, juntament amb la Càtedra del Vi i de l’Oli de l’Empordà, hem organitzat un Cicle de Tast solidari de Vi i Oli que començarà el proper dia 3 de maig de 14:00h a 15:30h, a la sala de tasts de l’EPS.

Els diners recaptats es destinaran al programa d’acollida de persones refugiades que actualment resideixen al Líban. L’objectiu és que puguin prosseguir els seus estudis universitaris a la UdG. Aquest programa el portem a terme amb totes les universitats catalanes i la Secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya.

El Patronat Politècnica disposa cada any en el seu pressupost d’una partida destinada a Ajuts orientats a la Promoció de l’Activitat Universitària (APAU).  La finalitat és atorgar ajuts per a activitats de projecció impulsades des de l’EPS que es desenvolupin durant l’any, que no siguin de caràcter intern i que, per tant, comportin una col•laboració amb la societat o una incidència especial sobre aquesta, preferentment en l’àmbit de les comarques gironines.

El Patronat Politècnica convoca un màxim de 2 beques per cursar estudis de postgrau, durant el curs 2018-2019 o el curs 2019-2020, en qualsevol universitat estrangera. La possibilitat d'atorgament de 1 ó 2 beques podrà estar condicionada a la resolució d'altres convocatòries de beques del Patronat. La dotació global corresponent a aquesta convocatòria del 2018 és de fins a 28.000 € i la dotació màxima de cada beca serà de fins a 14.000 €. La convocatòria s’obre el dia de la seva publicació i es tanca el dia 30 d’abril de 2018.

EPS LAB segueix donant servei tant a les empreses del territori a través del Patronat com als mateixos graus de l'Escola que l'utilitzen en assignatures de pràctiques en àmbits agroalimentaris per formar a nous estudiants en diverses disciplines. La darrera setmana va tenir lloc una nova dinàmica al voltant dels productes enòlogics. Us deixem alguna fotografia no massa explícita ja que la dinàmica tenia una part de confidencialitat a respectar!

Si sou una empresa i voleu fer un test de producte amb alumnes o professors de l'Escola poseu-vos en contacte amb nosaltres. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

El Patronat us destija bones festes i feliç 2018:

Nadala 2018

El Patronat de la Politècnica de la Universitat de Girona i la Fundació Bancària “la Caixa” van lliurar el passat 11 d'octubre els Premis Talent 2017. Els Premis Talent Obra Social “la Caixa”-Patronat Politècnica neixen de la voluntat de col·laboració d’ambdues entitats per tal d’atraure talent a la Politècnica de la Universitat de Girona. Els Premis Talent volen reconèixer i premiar als futurs estudiants de la Politècnica amb millor currículum acadèmic durant els estudis de secundària i en la prova d’accés a la Universitat, per fomentar que el talent no marxi del territori.

Benvolguts/des,

Ens plau informar-vos que s'ha obert el termini de publicació d'ofertes de places d’estades de pràctiques dels estudiants de l'Escola Politècnica Superior per a la convocatòria "Tercer semestre curs 2016-17" a la plataforma web de les Estades en l’Entorn Laboralhttp://eps.udg.edu/eel.

La plataforma web és a la vostra disposició per fer ofertes de places de pràctiques i poder acollir estudiants en pràctiques dins el model Estades en l’Entorn Laboral.

Benvolgudes/des, ens plau informar-vos que la Universitat de Girona ha creat el Campus de l’Alimentació i la Gastronomia amb l’objectiu d’enfortir els vincles de relació i col·laboració entre les empreses i institucions del sector i els investigadors de la Universitat de Girona.

Els Premis Talent Obra Social “la Caixa”-Patronat Politècnica neixen de la voluntat de col·laboració d’ambdues entitats per tal d’atraure talent a la Politècnica de la Universitat de Girona. Els Premis Talent volen reconèixer i premiar als futurs estudiants de la Politècnica amb millor currículum acadèmic durant els estudis de secundària i en la prova d’accés a la Universitat. Volem que el talent es quedi a la UdG.