Benvolguts/des,

Ens plau informar-vos que s'ha obert el termini de publicació d'ofertes de places d’estades de pràctiques dels estudiants de l'Escola Politècnica Superior per a la convocatòria "Tercer semestre curs 2016-17" a la plataforma web de les Estades en l’Entorn Laboralhttp://eps.udg.edu/eel.

La plataforma web és a la vostra disposició per fer ofertes de places de pràctiques i poder acollir estudiants en pràctiques dins el model Estades en l’Entorn Laboral.

Benvolgudes/des, ens plau informar-vos que la Universitat de Girona ha creat el Campus de l’Alimentació i la Gastronomia amb l’objectiu d’enfortir els vincles de relació i col·laboració entre les empreses i institucions del sector i els investigadors de la Universitat de Girona.

Els Premis Talent Obra Social “la Caixa”-Patronat Politècnica neixen de la voluntat de col·laboració d’ambdues entitats per tal d’atraure talent a la Politècnica de la Universitat de Girona. Els Premis Talent volen reconèixer i premiar als futurs estudiants de la Politècnica amb millor currículum acadèmic durant els estudis de secundària i en la prova d’accés a la Universitat. Volem que el talent es quedi a la UdG.

Benvolguts/des, el proper divendres 10 de març a les 14:30h a la sala d'actes del P1 de la politècnica tindrà lloc la jornada: Inserció i Orientació Laboral.- Les empreses participants, membres del Patronat, vindran a l'Escola per tal d'explicar-vos qui són, què fan, i sobretot, quin perfils d'Enginyers en l'àmbit d'informàtica estan buscant.

Un any més, ens complau anunciar-vos la data del Fòrum Industrial 2017. Aquest any, el dia serà el 20 d'abril a l'Edifici de la Politècncia II. L'any passat van venir a l'Escola per donar-se a conèixer i captar CV per les estades laborals, empreses com HIPRA, NESTLÈ. COMEXI, TAVIL, HP, ROBERLO, KAUTEC, SISTEMES ICON, INDUSTRIAL SAGARRA, ESPA, BALLIU, AETECH, GRUP CAÑIGUERAL, MIQUEL ALIMENTACIÓ,HOHNER, NEXUS GEOGRAFICS, ROTIMPRES,PREFABRICATS PLANAS, SOLER I PALAU... entre moltes altres.

Benvolguts/es,

Ens plau informar-vos que s'ha obert el termini de publicació d'ofertes de places d’estades de pràctiques dels estudiants de l'Escola Politècnica Superior per a la convocatòria "Segon semestre curs 2016-17" a la plataforma web de les Estades en l’Entorn Laboralhttp://eps.udg.edu/eel.

El passat 15 de maig, va tenir lloc el Tecnorepte. El Tecnorepte és un projecte conjunt entre la Politècnica i l’ICE de la Universitat de Girona. Està impulsat per un equip mixt de professors de la Politècnica i de secundària, i busca situar el progrés i l’estima per la ciència i la tecnologia en un context educatiu que ens permeti acostar els coneixements especialitzats al benefici de la societat.  A continuació trobarem un resum de la jornada així com contingut audiovisual.

CICLE DE DIÀLEGS ENTRE LES HUMANITATS I LA TECNOLOGIA

Títol: Com ha de ser un aprenentatge integral?

Ponents: Joan Manuel del Pozo, Professor titular de filosofia de la UdG i Xavier Roig, enginyeri i assagista

Moderador: Joan Ventura, periodista i escriptor

L’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona (UdG) va inaugurar ahir el curs amb la presència un any més del Patronat a la mesa principal. El president, el senyor Jaume Juher, va donar el tret de sortida a un nous curs encoratjant als nous alumnes que s'hi esforcin des del principi i que aprofitin els anys d'universitat per a ser millors professionals i persones.

Benvolguts/es,

Ens plau informar-vos que s'ha obert el termini de publicació d'ofertes de places d’estades de pràctiques dels estudiants de l'Escola Politècnica Superior per a la convocatòria "Primer semestre curs 2016-17" a la plataforma web de les Estades en l’Entorn Laboralhttp://eps.udg.edu/eel.