Segona edició d'enguany del Tribuna Patronat Jove. Després de l'èxit de la primera edició amb més de 140 assistents que es va realitzar dins el marc del Fòrum Industrial, aquesta segona edició es farà a l'Espai Caixa de Girona.  No t'ho perdis. El proper dia 25 d'octubre a les 09:00h. Ens acompanyaran les empreses: Grup Torrot-Gas Gas, Concentrol i Mecanitzats Privat.

Una combinació d'empreses industrials de diferents àmbits on els seus gerents compartiran les seves vivències i experiències. També faran un íncis a les possibilitats dels estudis tècnics en la indústria en general i en especial als seus sectors.

Recordeu que Tribuna Patronat Jove és una iniciativa conjunta de Tribuna de Girona i Patronat Politècnica per acostar el món empresarial i l'universitat amb l'objectiu de promocionar i potenciar els estudis tècnics impartits a la Politècnica. Està dirigit a alumnes d'instituts que estiguin cursant els darrers cursos d'ESO i batxillerat i per suposat als alumnes de 1er,2on de grau de l'Escola especialment. Els membres del Patronat també seràn benvinguts.

Us adjuntem tota la informació de la jornada.

Tribuna Patronat Jove 2