Des del Patronat, ens sumem al Premis Recerca del Consell Social de la Universitat de Girona i aquest any 2017 impulsem el premi Innovació Industrial.En el cas del premi en la categoria d'innovació industrial patrocinat pel Patronat Politècnica, l'ajut per l'import dels crèdits matriculats en el primer any d'alguna de les titulacions oficials de l'EPS sera de fins a un màxim de 2.000 €, en el cas que l'estudiant no tingui matrícula gratuïta.

El Consell Social de la Universitat de Girona (UdG), amb la col•laboració de la demarcació de Girona del Col•legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) i del Patronat de la Politècnica, convoca els Premis a Treballs de Recerca d’Estudiants de Batxillerat, amb l’objectiu de promoure la recerca dels estudiants d'aquest nivell educatiu en totes les àrees de coneixement.

Aquests premis, pretenen acostar els estudiants de batxillerat a l'ensenyament superior, en un àmbit de proximitat i col•laboració entre els centres de secundària i la Universitat de Girona.

Dins la convocatòria s'integra també un premi per a treballs de recerca que tinguin com a àmbit temàtic la ciutat de Girona, promogut per l'Ajuntament de Girona.

El premi que patrocina el Patronat Politècnica sera valorat per un jurat que el Patronat nomenarà específicament per a aquesta finalitat.

Igualment, amb el patrocini de les dues escoles adscrites a la UdG, s'inclouen en la convocatòria un premi d'arts visuals i escèniques, amb la col•laboració de l'Escola Universitària ERAM, i un de salut i esport, amb la col·laboració de l'Escola Universitària de la Salut i l'Esport (EUSES).

Per a més informació podeu consultar la web específica del Premis Recerca.

PremisRecerca