L’Associació de Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, convoca l'any 2017 la setena edició de les Beques Josep Maria Ginés i Pous per a l’ampliació d’estudis universitaris (BJMGP) que, amb caràcter anual, tenen com a objectiu el foment de l’especialització tècnica dels titulats en algun dels estudis impartits a l’Escola Politècnica Superior (Politècnica) de la Universitat de Girona (UdG).

Les beques Josep Maria Ginés i Pous s’adrecen a persones titulades a la Politècnica i s’atorgaran per a realització d’una ampliació d’estudis universitaris relacionada amb l’enginyeria o l’arquitectura, en qualsevol dels seus àmbits de desenvolupament.

El Patronat Politècnica convoca un màxim de 2 beques per cursar estudis de postgrau, durant el curs 2017-2018 o el curs 2018-2019, en qualsevol universitat estrangera. La possibilitat d'atorgament de 1 ó 2 beques podrà estar condicionada a la resolució d'altres convocatòries de beques del Patronat.

Per a més informació sobre la convocatòria i les bases, podeu accedir a la següent pàgina.