Actualitat

Donem la benvinguda i estem molt contents que una empresa tant representativa del sector químic com Medichem, formi part del Patronat Politècnica. Corporació Medichem desenvolupa, produeix i comercialitza principis actius per la indústria farmacèutica, i té una factoria de 25.000 metres quadrats a Celrà, sumada a les seves dues plantes a Malta i el seu laboratori a Nanjing, Xina.

Donem la benvinguda a l'emrpesa Mimasa al Patronat Politècnica. Mimasa, des de la seva fundació el 1986, MIMASA ha ofert sempre solucions a mida per al sector de la indústria alimentària, fabricant tant maquinària de procés, com sistemes per al rentat, higienització i assecat de tot tipus d’elements de manutenció. MIMASA realitza dissenys personalitzats tant de màquines individuals com de projectes integrals d'higienització. El "know how" adquirit al llarg d'anys, ofereix una garantia en l'aplicació de la solució més adequada a cada necessitat.

Donem la benvinguda a Trefinos al Patronat Politècnica. Trefinos que exporta gran part de la seva producció al món, és un dels principals productors de taps de suro del país. Trefinos elabora taps de suro per al sector vitivinícola amb una filosofia basada en el respecte per la natura, i en l’aplicació d’avançades tecnologies per assegurar la màxima qualitat del producte i donar així resposta a les necessitats dels cellers de les més prestigioses zones enològiques d’arreu del món.

Des del Patronat donem la benvinguda al Grup Simon. Una empresa de referència mundial fabricant de material elèctric, protecció de circuits, domòtica, il·luminació, conexions de veu, canalitzacions i electrònica. Amb més de 100 anys d'experiència, actualment està realitzant projectes de millora entorn l'internet de les coses.

Enguany un dels dies més importants pel Patronat i la Politècnica, els Premis Patronat, tindran lloc l'11 de juliol a les 19:30h a la sala d'actes. En aquesta edició comptarem amb la presència de l'Alcaldessa de Girona, la il·lustríssima senyora Marta Madrenas Mir, i estarem acompanyats de diferents autoritats que formen part del Patronat. Els premis Patronat tenen la finalitat de premiar els millos projectes finals de grau i de màster cursats l'any anterior. Durant l'acte també és donen les prestigioses beques Josep Maria Ginès i Pous.

Benvolguts/des, des del passat 13 de març, el Patronat incopora la Berta Llenas com a tècnica d'atracció de talent. Un recurs que el Patronat destinarà a despertar vocacions tecnològiques en els estudiants dels instituts del territori d'influència de la Politècnica. Promocionant els estudis propis de la Politècnica així com les activitats universitàries que se'n deriven i que fan que l'alumne visqui en primera persona l'experiència de l'enginyeria, l'arquitectura, la tecnologia.

Des del Patronat donem la benvinguda a l'empresa GLAM SOFTWARE situada al Parc Científic i Tecnològic UdG. La seva missió és implementar a les PIMES solucions de gestió personalitzades i de qualitat que integrin totes les àrees de gestió, ofereixin control, millorin els processos, analitzin els costos dels productes i els serveis, i permetin gestionar l’empresa amb eficiència.

Des del Patronat donem la benvinguda a Hutchinson Nichirin Brake Hoses . Amb la seva oferta de solucions intel·ligents per a un món en moviment, Hutchinson contribueix a la mobilitat del futur: una mobilitat més segura, més còmoda i més responsable. El Grup es recolza en la innovació i l'excel·lència operativa per respondre a les necessitats dels seus clients en terra, aire i mar.

Des del Patronat donem la benvinguda al Grup Armangué. Un grup amb una forta presència en el sector de la distribució d'acer i de ferralla. Esdevenint un punt de referència com a empresa dedicada a l'elaboració i venda a magatzems de construcció, magatzems de ferro i redistribuïdors d'armadures d'acer per formigó estructural -ferralla- gràcia a la vocació cap a la millora contínua.

Des del Patronat donem la benvinguda al grup Masias. Masias Maquinaria és una empresa amb més de 75 anys d’experiència en tecnologies per al tractament de fibres, dedicada exclusivament a la fabricació d’equips i maquinària per al sector tèxtil, especialment dissenyats per proporcionar la millor solució pel tractament i farciment de tot tipus de fibres amb l’objectiu d’ajudar als nostres clients a millorar i optimitzar els seus sistemes de producció.