Actualitat

Els ajuts INNOTEC financen des d’un 35 fins a un 70% de projectes d’innovació i R+D d’entre 25.000 i 150.000 euros desenvolupats per pimes i microempreses establertes a Catalunya. Aquests projectes s'han de dur a terme amb agents de tecnologia homologats.

InnoCámaras és un programa cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea que té com a objectiu principal contribuir a la millora de la competitivitat de les petites i mitjanes empreses, mitjançant l’adopció d’una cultura a favor de la innovació permanent per aconseguir un creixement econòmic sostingut.

Donem la benvinguda i estem molt contents que una empresa tant representativa del sector químic com Medichem, formi part del Patronat Politècnica. Corporació Medichem desenvolupa, produeix i comercialitza principis actius per la indústria farmacèutica, i té una factoria de 25.000 metres quadrats a Celrà, sumada a les seves dues plantes a Malta i el seu laboratori a Nanjing, Xina.

Donem la benvinguda a l'emrpesa Mimasa al Patronat Politècnica. Mimasa, des de la seva fundació el 1986, MIMASA ha ofert sempre solucions a mida per al sector de la indústria alimentària, fabricant tant maquinària de procés, com sistemes per al rentat, higienització i assecat de tot tipus d’elements de manutenció. MIMASA realitza dissenys personalitzats tant de màquines individuals com de projectes integrals d'higienització. El "know how" adquirit al llarg d'anys, ofereix una garantia en l'aplicació de la solució més adequada a cada necessitat.

Donem la benvinguda a Trefinos al Patronat Politècnica. Trefinos que exporta gran part de la seva producció al món, és un dels principals productors de taps de suro del país. Trefinos elabora taps de suro per al sector vitivinícola amb una filosofia basada en el respecte per la natura, i en l’aplicació d’avançades tecnologies per assegurar la màxima qualitat del producte i donar així resposta a les necessitats dels cellers de les més prestigioses zones enològiques d’arreu del món.

Des del Patronat donem la benvinguda al Grup Simon. Una empresa de referència mundial fabricant de material elèctric, protecció de circuits, domòtica, il·luminació, conexions de veu, canalitzacions i electrònica. Amb més de 100 anys d'experiència, actualment està realitzant projectes de millora entorn l'internet de les coses.

Enguany un dels dies més importants pel Patronat i la Politècnica, els Premis Patronat, tindran lloc l'11 de juliol a les 19:30h a la sala d'actes. En aquesta edició comptarem amb la presència de l'Alcaldessa de Girona, la il·lustríssima senyora Marta Madrenas Mir, i estarem acompanyats de diferents autoritats que formen part del Patronat. Els premis Patronat tenen la finalitat de premiar els millos projectes finals de grau i de màster cursats l'any anterior. Durant l'acte també és donen les prestigioses beques Josep Maria Ginès i Pous.

Des del Patronat juntament amb el departament d'informàtica de la Poltècnica el proper divendres 11 de maig a les 14:30h a la sala d'actes organitzem una nova jornada d'orientació laboral dins l'àmbit informàtic.

7 empreses que constantment estan en la recerca de perfils de l'àmbit informàtic seràn amb nosaltres per compartir els seus plans de carrera i conversar amb els estudiants sobre les necessitats i aptituds que busquen amb les noves incorporacions. Una oportuntiat única per l'estudiant d'aclarir el futur professional i entendre millor les diferents possibilitats que ofereix el món professional més proper.

La Unitat de Compromís Social, juntament amb la Càtedra del Vi i de l’Oli de l’Empordà, hem organitzat un Cicle de Tast solidari de Vi i Oli que començarà el proper dia 3 de maig de 14:00h a 15:30h, a la sala de tasts de l’EPS.

Els diners recaptats es destinaran al programa d’acollida de persones refugiades que actualment resideixen al Líban. L’objectiu és que puguin prosseguir els seus estudis universitaris a la UdG. Aquest programa el portem a terme amb totes les universitats catalanes i la Secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya.

Tecnologia, dades i presa de decisions: Com utilitzar la tecnologia per millorar la presa de decisions empresarials. Digitals Girona i GLAM Software, juntament amb els nostres col·laboradors AICI Consultants i Analitza, hem programat, per al dijous 17 de maig, a les 9.30 h, la conferència titulada «Tecnologia, dades i presa de decisions: Com utilitzar la tecnologia per millorar la presa de decisions empresarials».