Actualitat

Nuclis de recerca industrial i desenvolupament experimental. Nuclis R+D Locals 2017. Ajuts destinats a incentivar la realització, de forma individual o col·laborativa, d’activitats de R+D dutes a terme a Catalunya. Termini de sol·licitud: del 12 de desembre fins l'1 de març del 2018.

El Patronat us destija bones festes i feliç 2018:

Nadala 2018

Per segon any consecutiu, el proper 13-15 de març tindrà lloc l'Advanced Factories en el CCIB de Barcelona. El Patrona és col·laborador de l'acte i tants els patrons com els estudiants de la Politècnica tindràn un descompte del 50% en l'entrada.

Donem la benvinguda a l'empresa RIEJU, una empresa catalana fabricant de ciclomotors i motocicletes de petita cilindrada. RIEJU posseeix una extensa gamma all-road , complementada amb vehicles 100% sport de carretera com la família RS2  i vehicles ciutadans low cost , o la nova bicicleta elèctrica i-Bicy, tots ells de gran acceptació en mercats com Alemanya, Espanya o França -principalment off-road-, fabricats a Figueres on es produeixen 20.000 motocicletes/any.

El passat 20 d'octubre va tenir lloc el segon Tribuna Patronat Jove de l'any. A part dels estudiants i professors de l'Escola que ho van creure convenient, 4 instituts de la comarca ens van acompanyar: Pla de l'Estany, Pere Alsius, Santa Eugènia i les Alzines. En total van assistir-hi prop de 130 persones. Els tres ponents van deixar plenament satisfets als estudiants que en acabar el torn de intervencions no van parar de fer preguntes. Els ponents, tots membres del Patronat, van ser: Albert Auguet de Mecanitzats Privats, Iván Contreras de Grup Torrot-Gas Gas i Josep Maria Pelach de Concentrol.

El Patronat de la Politècnica de la Universitat de Girona i la Fundació Bancària “la Caixa” van lliurar el passat 11 d'octubre els Premis Talent 2017. Els Premis Talent Obra Social “la Caixa”-Patronat Politècnica neixen de la voluntat de col·laboració d’ambdues entitats per tal d’atraure talent a la Politècnica de la Universitat de Girona. Els Premis Talent volen reconèixer i premiar als futurs estudiants de la Politècnica amb millor currículum acadèmic durant els estudis de secundària i en la prova d’accés a la Universitat, per fomentar que el talent no marxi del territori.

Gràcies a l'acord entre el Patronat Politècnica i Tribuna de Girona, com a membres del Patronat podeu assistir a la 7ena edició de la Jornada Reiventa’t amb un descompte important.  Aquest any serà el pròxim 29 de novembre al Palau de Congressos de Girona i porta  per títol:  L’empresa 4.0: més tecnològica, més humana?

Amb la present us informem del ajuts de la Generalitat que estan oberts o en breu s'obriràn i que us animem a valorar. Des del Patronat us ajudarem conjuntament amb la col·laboració d'algun grup de recerca de la Politècnica a dur-los a terme. Els cupons tecnològics s'han esgotat. Enguany, des del Patronat s'han impulsat 6 cupons, dels quals 3 s'han asssolit. Però no tot acaba amb els cupons. Abans d'acabar l'any, teniu almenys 3 programes interessants per explorar vies de transferència de coneixement i tecnologia.

Segona edició d'enguany del Tribuna Patronat Jove. Després de l'èxit de la primera edició amb més de 140 assistents que es va realitzar dins el marc del Fòrum Industrial, aquesta segona edició es farà a l'Espai Caixa de Girona.  No t'ho perdis. El proper dia 25 d'octubre a les 09:00h. Ens acompanyaran les empreses: Grup Torrot-Gas Gas, Concentrol i Mecanitzats Privat.

Els Premis E-TECH volen reconèixer a les empreses, institucions, entitats i persones de les comarques gironines que amb els seus treballs, activitats, projectes i iniciatives estan contribuint en la difusió i el desenvolupament de les TIC. Per presentar candidatures cal aportar la informació indicada per a cada categoria, assegurant haver aportat una adreça de contacte vàlida. Tota la informació la trobareu a www.premisetech.com