Actualitat

Benvolguts/des, des del passat 13 de març, el Patronat incopora la Berta Llenas com a tècnica d'atracció de talent. Un recurs que el Patronat destinarà a despertar vocacions tecnològiques en els estudiants dels instituts del territori d'influència de la Politècnica. Promocionant els estudis propis de la Politècnica així com les activitats universitàries que se'n deriven i que fan que l'alumne visqui en primera persona l'experiència de l'enginyeria, l'arquitectura, la tecnologia.

Des del Patronat donem la benvinguda a l'empresa GLAM SOFTWARE situada al Parc Científic i Tecnològic UdG. La seva missió és implementar a les PIMES solucions de gestió personalitzades i de qualitat que integrin totes les àrees de gestió, ofereixin control, millorin els processos, analitzin els costos dels productes i els serveis, i permetin gestionar l’empresa amb eficiència.

El Patronat Politècnica disposa cada any en el seu pressupost d’una partida destinada a Ajuts orientats a la Promoció de l’Activitat Universitària (APAU).  La finalitat és atorgar ajuts per a activitats de projecció impulsades des de l’EPS que es desenvolupin durant l’any, que no siguin de caràcter intern i que, per tant, comportin una col•laboració amb la societat o una incidència especial sobre aquesta, preferentment en l’àmbit de les comarques gironines.

El Patronat Politècnica convoca un màxim de 2 beques per cursar estudis de postgrau, durant el curs 2018-2019 o el curs 2019-2020, en qualsevol universitat estrangera. La possibilitat d'atorgament de 1 ó 2 beques podrà estar condicionada a la resolució d'altres convocatòries de beques del Patronat. La dotació global corresponent a aquesta convocatòria del 2018 és de fins a 28.000 € i la dotació màxima de cada beca serà de fins a 14.000 €. La convocatòria s’obre el dia de la seva publicació i es tanca el dia 30 d’abril de 2018.

Des del Patronat donem la benvinguda a Hutchinson Nichirin Brake Hoses . Amb la seva oferta de solucions intel·ligents per a un món en moviment, Hutchinson contribueix a la mobilitat del futur: una mobilitat més segura, més còmoda i més responsable. El Grup es recolza en la innovació i l'excel·lència operativa per respondre a les necessitats dels seus clients en terra, aire i mar.

Des del Patronat donem la benvinguda al Grup Armangué. Un grup amb una forta presència en el sector de la distribució d'acer i de ferralla. Esdevenint un punt de referència com a empresa dedicada a l'elaboració i venda a magatzems de construcció, magatzems de ferro i redistribuïdors d'armadures d'acer per formigó estructural -ferralla- gràcia a la vocació cap a la millora contínua.

Des del Patronat donem la benvinguda al grup Masias. Masias Maquinaria és una empresa amb més de 75 anys d’experiència en tecnologies per al tractament de fibres, dedicada exclusivament a la fabricació d’equips i maquinària per al sector tèxtil, especialment dissenyats per proporcionar la millor solució pel tractament i farciment de tot tipus de fibres amb l’objectiu d’ajudar als nostres clients a millorar i optimitzar els seus sistemes de producció.

EPS LAB segueix donant servei tant a les empreses del territori a través del Patronat com als mateixos graus de l'Escola que l'utilitzen en assignatures de pràctiques en àmbits agroalimentaris per formar a nous estudiants en diverses disciplines. La darrera setmana va tenir lloc una nova dinàmica al voltant dels productes enòlogics. Us deixem alguna fotografia no massa explícita ja que la dinàmica tenia una part de confidencialitat a respectar!

Si sou una empresa i voleu fer un test de producte amb alumnes o professors de l'Escola poseu-vos en contacte amb nosaltres. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Nuclis de recerca industrial i desenvolupament experimental. Nuclis R+D Locals 2017. Ajuts destinats a incentivar la realització, de forma individual o col·laborativa, d’activitats de R+D dutes a terme a Catalunya. Termini de sol·licitud: del 12 de desembre fins l'1 de març del 2018.

El Patronat us destija bones festes i feliç 2018:

Nadala 2018