Actualitat

Els Premis E-TECH volen reconèixer a les empreses, institucions, entitats i persones de les comarques gironines que amb els seus treballs, activitats, projectes i iniciatives estan contribuint en la difusió i el desenvolupament de les TIC. Per presentar candidatures cal aportar la informació indicada per a cada categoria, assegurant haver aportat una adreça de contacte vàlida. Tota la informació la trobareu a www.premisetech.com

Donem la benvinguda al Patronat a l'empresa Plàstics Eumar. Plàstics EUMAR S.L. és una empresa ubicada a Mont-ràs (Girona) que es dedica a la injecció de plàstic des de la seva fundació el 1965. Estan especialitzats en taps de petites dimensions i grans volums de producció. A partir d'un disseny, presentat pel client, realitzen tot el procés fins a l'enviament del producte acabat a les seves instal·lacions.

Benvolguts/des, Us convidem a la propera jornada tecnològica que des del Patronat juntament amb l'associació d'estudiants PROMOTEC organitzem el proper dia 5 de setembre a l'edifici PI de la Politècnica del campus Montivili. La jornada pretèn acostar i difondre casos d'èxit i difondre les tendències tecnologiques actuals, dins el concepte d'indústria 4.0.

El Patronat de la Politècnica de Girona premia el talent del estudiants de la Politècnica. En la 22ª Edició del Premis Patronat Projectes final de Carrera el Patronat Politècnica atorga 34.150 € en diferents premis i beques als alumnes amb més talent de la Politècnica. Més de 200 assistents van voler acompanyar als premiats i escoltar la conferència “La Catalunya industrial” del Molt Hble. Sr. Artur Mas.

Avui s’ha obert l’ajut cupons Innovació 2017 restarà obert fins 16/11/2017 o fins exhauriment de pressupost.  Un cupó a la innovació és undescompte econòmic directe a l’empresa, que podrà bescanviar amb un proveïdor acreditat per ACCIÓ (p.ex. TECNIO).

Des del Patronat donem la benvinguda a Tecno-Elèctric Girona. Tecno Elèctric Girona, S.L. neix amb la vocació de servei. L'esforç constant per a mantenir-se al dia és per oferir les solucions més adients als problemes d'automatismes de manera eficaç, econòmica i a temps. Sense perdre mai la proximitat ni els valors.

Des del Patronat donem la benvinguda a l'empresa Vitrosep. VITROSEP neix el 1992 amb el propòsit de trobar una solució a un problema comú a totes les indústries dedicades a la manufactura del vidre: la pols de vidre. La tecnologia de VITROSEP aconsegueix separar eficaçment les partícules de vidre obtenint aigua neta i un residu sec. L’aigua recuperada es pot utilizar en aplicacions com la refrigeració interna del capçal de les màquines CNC, on s’exigeix aigua lliure de partícules de vidre.

InnoCámaras és un programa cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea que té com a objectiu principal contribuir a la millora de la competitivitat de les petites i mitjanes empreses, mitjançant l’adopció d’una cultura a favor de la innovació permanent per aconseguir un creixement econòmic sostingut.

Benvolguts, des d'ACCIO el passat divendres 2 de juny ens van presentar els diferents ajuts previstos per aquest 2017 entorn als projectes d'innovació i desenvolupament tecnològic. Us passem un recull de les 3 tipologies d'ajuts que més us poden interessar. Restem a la vostra disposició per facilitar-vos el contacte amb els grups de recerca adequats i vestir el projecte conjuntament.

Donem la benvinguda al Grup Torrot al Patronat Politècnica. Torrot Group compta amb una experiència de gairebé 100 anys en el sector de l'esport i la mobilitat a través de les seves marques Torrot i GasGas. Opera en més de 50 països, tenint Espanya com a base corporativa i productiva, i amb una filial a Estats Units.